Ombudsdienst


Al onze medewerkers blijven zich voortdurend bijscholen om hun kennis en vaardigheden up to date te houden.

Als u desalniettemin klachten heeft over uw psycholoog, coach, of kinesitherapeut, kan u deze in eerste instantie het beste met hem of haar zelf bespreken. Mogelijks gaat het om misverstanden die in een gesprek kunnen opgelost worden. Wanneer het niet lukt om de problemen rechtstreeks met uw hulpverlener op te lossen, kan u contact nemen met onze ombudspersoon, Mevr. Nicole Claeys. Deze bemiddelaar is niet verbonden aan ons centrum en heeft dus een onafhankelijke positie.

U kan haar schriftelijk, telefonisch of per e-mail bereiken :

Nicole Claeys
Drongenplein 26
9031 Drongen (Gent)
0495/29 56 12
nicole.claeys@ombudsfunctieggz.be

Meer informatie over de ombudsfunctie kan u vinden op hun website www.ombudsfunctieggz.be

De ombudspersoon zal altijd naar u luisteren, uw vragen ernstig nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing. Uiteraard blijven de gesprekken en de registratie van gegevens volledig vertrouwelijk en anoniem. De ombudspersoon zal nooit zonder uw toestemming verdere stappen ondernemen.